Delavnica Sinhronizacija animiranih oglasnih sporočil
V mesecu oktobru smo imeli dijaki 3. letnika programa medijski tehnik delavnico z naslovom Sinhronizacija animiranih oglasnih sporočil. Vodil jo je Gašper Povše, ki je tonski mojster s poudarkom na sinhronizaciji zvoka. Trenutno sodeluje s podjetjem AX Production, ki se primarno ukvarja s produkcijo televizijskih reklam. Med drugim je tudi glasbenik in glasbeni producent. Med njegovim obiskom smo po skupinah med praktičnim delom ustvarjali animirano oglasno sporočilo za poslovalnico Müller. V oglasnem sporočilu smo posodili glasove trem likom. Nato smo v profesionalnem programu Adobe Premiere uredili zvok, ki se je ujemal z animacijo. Čez postopke urejanja zvoka nas je vodil g. Povše.
Po delavnici sva z njim naredili kratek intervju, ki je obsegal naslednja vprašanja:
Kaj vas je navdušilo za ta poklic?
Od malega sem bil glasbenik. Naredil sem nižjo glasbeno šolo in kasneje Konservatorij. Potem me klasična glasba ni več zanimala in sem se prvič srečal z delom v studiu. Z bendom smo snemali album in ker mi je bil proces snemanja zelo zanimiv, sem začel razmišljati, s čim bi se ukvarjal, ko bom velik … Kje se vidim? S šolo smo odšli na ekskurzijo na RTV, kjer sem se srečal s Simfoničnim orkestrom in Big bandom. Bilo je zelo zanimivo.
Katero je bilo vaše prvo delo?
Moja prva služba je bila na RTV, kjer sem bil asistent tonskega mojstra. Večinoma sem snemal različne orkestre in oddaje, kot so Izštekani, Prva vrsta, Četrtkovi večeri …
Ali je težko dobiti službo v tem poklicu?
Če te stvar zanima in si službo želiš, jo boš tudi dobil. Pomembno je, da se izobražuješ tudi izven nje ter si s tem gradiš znanje.
📝 Gaja Vovk in Mija Rađa, dijakinji 3. letnika
📸 Andraž Pavčnik, 3.f
Mentorica: mag. Mojca Guštin